Webhosting, Cloud en Dedicated Servers- OVH
OVH ondersteunt uw bedrijfsgroei met de beste web-infrastructuur: Big Data hosting, domeinnamen, dedicated server, CDN, Cloud, etc.
alle slechtste hosting/support ever.
Heb een maandelijkse vps voor 6 euro en ineens moest ik 22x de maandelijkse kosten betalen door een fout in hun systeem. Om te voorkomen dat de server geschorst wordt maar betaald. 6 Tickets verder, 4 telefoontjes verder van uren, 4 weken verder en nog steeds geen stuiver terug en ondertussen wederom de maandelijks fee moeten betalen, gelukkig niet 22x maar geen mogelijkheid om met de Poolse helpdesk een afspraak te maken mijn teveel betaalde terug te krijgen.
Verhuizing maar ingepland want nooit nooit nooit meer OVH voor mij
Sterke punten geen
Zwakke punten de lijst is te lang, maar hierbij een paar
Lange wachttijd op support/antwoord
geen live help
engelse (met zwaar Pools accent) helpdesk
Wij stuurden vruchteloos mails - aangetekende schrijvens - deden telefoontjes naar het callcenter - poogden via het portaal het contract te beeindigen. Je loopt tegen een muur. Dit is het meest onpersoonlijke, onefficiente bedrijf als mogelijk. Inmiddels halen deze boeven nog steeds geld af via de domiciliëring. Ook bij de bank zijn er moeilijkheden om dit stil te leggen. Heb mijn buik vol hiervan
"goedkoop" is duurkoop
alle slechtste hosting/support ever.
Heb een maandelijkse vps voor 6 euro en ineens moest ik 22x de maandelijkse kosten betalen door een fout in hun systeem. Om te voorkomen dat de server geschorst wordt maar betaald. 6 Tickets verder, 4 telefoontjes verder van uren, 4 weken verder en nog steeds geen stuiver terug en ondertussen wederom de maandelijks fee moeten betalen, gelukkig niet 22x maar geen mogelijkheid om met de Poolse helpdesk een afspraak te maken mijn teveel betaalde terug te krijgen.
Verhuizing maar ingepland want nooit nooit nooit meer OVH voor mij
Sterke punten
geen
Zwakke punten
de lijst is te lang, maar hierbij een paar
Lange wachttijd op support/antwoord
geen live help
engelse (met zwaar Pools accent) helpdesk
opzeggen wordt tegengewerkt
Wij stuurden vruchteloos mails - aangetekende schrijvens - deden telefoontjes naar het callcenter - poogden via het portaal het contract te beeindigen. Je loopt tegen een muur. Dit is het meest onpersoonlijke, onefficiente bedrijf als mogelijk. Inmiddels halen deze boeven nog steeds geld af via de domiciliëring. Ook bij de bank zijn er moeilijkheden om dit stil te leggen. Heb mijn buik vol hiervan